Вебінар "Змішане (гібридне) навчання"

29.10.2014 10:30

В рамках ІІ міжнародної освітньої  онлайн конференції INTEL для України буде проведено вебінар "Змішане (гібридне) навчання".

Дата проведення: 29 жовтня в 18-00.
Вхід в вебінар з реєстрацією дозволений за 10 хвилин до початку www.wiziq.com/online-class/2190095-intel-blended

Термін «змішане (гібридне) навчання» був введений у 2006 році Бонком і Гремом. Змішане (гібридне) навчання – це офіційна програма навчання, в якій студент навчається в аудиторії і через Інтернет (30% -70%) з деякими елементами студентського контролю над часом, місцем, маршрутом і темпом навчання.

Задачі ЗН - розширити освітні можливості студентів; стимулювати формування суб'єктної позиції студента; трансформувати стиль педагога та персоналізувати освітній процес.

ЗН має такі переваги: студент вчиться готуватися до уроку, його мотивація підвищується, змінюється розклад режиму навчання, який стає більш гнучким, легше контролювати прогрес учнів, розширюються засоби діагностики, навчання відбувається у командах.

На вебінарі будуть розглянуті характеристика, рівні та комбінації змішування, інструменти для проведення змішаного навчання, використані педагогічні теорії та моделі змішаного навчання, проектування та розробка курсу, оцінювання та контроль якості змішаного навчання.

Впровадження змішаного навчання потребує підвищення кваліфікації вчителів та викладачів. У 2014/2015 навчальному році планується проведення безкоштовного відкритого онлайн курсу на сайті http://dl.khrkiv.edu, в якому будуть розглядатися описані питання змішаного навчання.
Цільова аудиторія: Вчителі, викладачі вищих навчальних закладів, організатори дистанційного навчання.

Спікер: Кухаренко Володимир Миколайович, Україна, НТУ «Харківський політехнічний інститут», Керівник ПЛДН, профессор
Профіль:
Кухаренко Володимир Миколайович – науковий керівник Проблемної лабораторії дистанційного навчання НТУ «Харківський політехнічний інститут» з 1997 року, автор 16 посібників та понад 100 статей з питань дистанційного навчання. З 2011 року проводить масові відкриті онлайн курси на базі коннективизму (Стратегія розвитку дистанційного навчання, Соціальні сервіси удистанційному навчанні, Дистанційне навчання від А до Я) та конструктивізму (Технології розробки дистанційних курсів, Куратор змісту).