Інновації системи навчання
28.07.2014 15:24
- використання модульно-рейтингової системи оцінювання досягнень ліцеїстів;
- вивчення непрофільних предметів посеместрово;
- читання предметів парами;
- введено модульні тижні наприкінці кожного семестру, під час яких учні пишуть семестрові контрольні роботи;
- введено поточний бал (у формі заліку);
- захист кожним учнем двох творчих робіт за час навчання в ліцеї;
- уроки фізкультури винесено за межі розкладу;
- посвята в ліцеїсти першокурсників;
- екзамени на І курсі;
- навчальна (залежно від профілю навчання) та педагогічна практика для учнів І курсу (у виїзному таборі за напрямками: туризм, екологія, фольклор, історичне краєзнавство, лікарські рослини, орієнтування на місцевості, колективні ігри);
- з метою підготовки до ЗНО у післяурочний час проводяться консультації за рахунок невикористаного часу (5 хвилин за кожну академічну годину).