Інновації системи навчання

28.07.2014 15:24
  • використання модульно-рейтингової системи оцінювання досягнень ліцеїстів; 
  • вивчення непрофільних предметів посеместрово; 
  • читання предметів парами; 
  • введено модульні тижні наприкінці кожного семестру, під час яких учні пишуть семестрові контрольні роботи; 
  • введено поточний бал (у формі заліку); 
  • захист кожним учнем двох творчих  робіт за час навчання в ліцеї; 
  • уроки фізкультури винесено за межі розкладу; 
  • посвята в ліцеїсти першокурсників; 
  • екзамени на І курсі; 
  • навчальна (залежно від профілю навчання) та педагогічна практика для учнів І курсу (у виїзному таборі за напрямками: туризм, екологія, фольклор, історичне краєзнавство, лікарські рослини, орієнтування на місцевості, колективні ігри); 
  • з метою підготовки до ЗНО у післяурочний час проводяться консультації за рахунок невикористаного часу (5 хвилин за кожну академічну годину).