Найосновніше - це бажання досягти успіху

05.03.2015 10:40

 

Найбільше перемог на олімпіадах та конкурсах різних рівнів приніс першокурсник групи інформаційних технологій Владислав Далявський. Так, нещодавно Владислав повернувся з Києва, де брав участь у Всеукраїнському етапі Дистанційного турніру з інформаційних технологій та став абсолютним переможцем. Ми попросили Владислава розповісти, що саме допомогло йому досягти таких результатів.

Бажання досягнути успіху, а також сприяння адміністрації Дрогобицького педагогічного ліцею, а саме офіційний дозвіл на вільне відвідування уроків.

Що імпонує  тобі у навчально-виховному процесі у ліцеї ?

Те, що є поділ на певні напрями: природничий, інформаційні технології, правничий та гуманітарний. Це дає змогу вибирати ті предмети, які ти вважаєш за потрібними в майбутньому. Бажано зменшити кількість непрофільних предметів.

Розкажи про останню свою перемогу на турнірі з  інформаційних технологій?

Дистанційний турнір з інформаційних технологій серед учнівської молоді  проводився в місті Києві на базі Київського Національного Університету ім. Т.Г.Шевченка та Українського фізико-математичного ліцею.  До участі в змаганні реєструються тисячі учасників з більшості регіонів України. Турнір проводиться щороку в два етапи. Перший етап – у вересні-грудні, другий – в січні-лютому. Етапи турніру можуть проводитись у кілька турів. Турнір є дистанційним. І етап Турніру проводиться в заочній формі з обов’язковим використанням мережі Інтернет. IІ етап є очним і проводиться в місті Києві.

За результатами заочного етапу,  я став учасником   команди Львівської області. 25 по 27 лютого 2015 року на базі Київського національного університету імені Тараса Шевченка було проведено ІІ (очний) етап турніру.

За заявками регіонів до міста Києва прибуло 74 переможці заочного етапу.Турнір проводився в 3 дні: 1-ий – написання завдань, 2-ий – апеляція та закриття турніру в останній день. Турнір мав деякі недоліки, але їх швидко виправили. Поїздка дала мені великий досвід та багато вражень. Я познайомився з однолітками, з якими ми поділилися досвідом.

А що цікавого розкажеш про себе?

Народився в 1999 році в маленькому селі Медвежа. З дитинства мене цікавили комп’ютери та все, що з ними пов’язане. Своє навчання розпочинав в Медвежанській СЗШ. Саме в школі я почав приймати участь в різних олімпіадах. В 9-му класі я вперше спробував свої сили в ІТ, де здобув 2-ге місце в обласному етапі. Після цього мене запросили на відбір на Всеукраїнський етап, де я не досягнув вершин, але отримав запал на наступні роки. Можливо, саме це дало мені змогу перемогти на цьогорічному турнірі. До речі, Львівський фізико-математичний ліцей досі намагається переманити мене до себе на навчання.

Дякуємо, Владиславе. Бажаємо нових творчих перемог.